سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

نقش همدلی و کار جمعی در قهرمانی مقتدرانه دختران ورزشکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز

.

کسب مقام قهرمانی مقتدرانه کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، محصول همدلی همه جانبه، حمایت مدیران و هدایت کار تیمی بود.

 


به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه
علوم پزشکی شیراز، مدیر تربیت بدنی این دانشگاه، قهرمانی و کسب رتبه نخست در
چهاردهمین دوره از المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر
کشور را حاصل تلاش، همدلی، ارتباط سازنده بین و درون بخشی، حمایت همه جانبه مدیران
و مسوولان و مدیریت صحیح کار تیمی و جمعی دانست.



دکتر «محسن داودی» ادامه داد: کسب مقام قهرمانی برای چندمین
دوره پیاپی در معتبرترین رویداد ورزشی وزارت بهداشت، کاری سخت و دشوار بوده که فقط
در سایه همدلی، کار تیمی و جمعی منسجم و هدایت کارشناسی شده تحقق می یابد.



او با یادآوری این موضوع که حفظ قهرمانی به مراتب از کسب آن
مشکل تر است، عنوان کرد: کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، موسوم به کاروان
ورزشی حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در این دوره از رقابت ها در حالی موفق شد جام
قهرمانی را به خانه بیاورد که بیش از دو برابر رقیب خود، امتیاز داشت.



دبیر شورای هماهنگی منطقه جنوب اضافه کرد: بر اساس اعلام
رسمی کمیته برگزار کننده مسابقات، دختران علوم پزشکی شیراز با کسب 132 امتیاز،
مقام قهرمانی را مقتدرانه از آن خود کردند، در حالیکه تیم های قدرتمند و مدعی دانشگاه
های علوم پزشکی مشهد و اصفهان هر یک به ترتیب با 65 و 63 امتیاز، سکوهای دوم و سوم
را به خود اختصاص دادند و این در حالی بود که دانشگاه های علوم پزشکی بزرگی هم مانند
شهید بهشتی، کرمانشاه و تبریز میزبان، به مقام های چهارم تا ششم رضایت دادند.



دکتر داودی انجام تمرین علمی را یکی از مهمترین عوامل این
پیروزی مقتدرانه برشمرد و گفت: در طول یک سال زمان آماده سازی این تیم ها، تلاش شده
تا اصول تمرین علمی را در هر سه وجه فعالیت فیزیکی، اصول روانشناسی و ابعاد
اجتماعی و تیمی رعایت کرده و هر روز بر غنای علمی و عملی این تمرینات بیفزاییم.



این متخصص پزشکی ورزشی، با تقدیر از ورزشکاران، مربیان و
سرپرستان تیم های 9 گانه ورزشی این کاروان گفت: اعضای کاروان ورزشی دانشگاه که با
شعار بهار همدلی به میدان آمده بودند، موفق شدند تا معنای باطنی این شعار را در
طول برگزاری مسابقات به عمل و اجرا در آورده و با همدلی، وحدت و رعایت اخلاق
ورزشی، در بعد اخلاق و رفتار نیز، تیم برتر باشند.



دکتر داودی با تقدیر از رییس، اعضای هیات رییسه، به ویژه
معاونان توسعه مدیریت و منابع و فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه، افزود: همراهی،
همدلی و حمایت های بی دریغ این عزیزان، یکی از عوامل تعیین کننده در پیروزی و حفظ
قهرمانی کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.



مدیر تربیت بدنی دانشگاه از استمرار تمرینات آماده سازی تیم
های ورزشی دانشگاه برای حضور قدرتمندانه در المپیاد بعدی پسران دانشگاه خبر داد و
گفت: با حفظ و آماده سازی هر چه بیشتر اعضای فعلی تیم های ورزشی دانشگاه و برگزاری
المپیاد درون دانشگاهی، برای کشف استعدادهای برتر و جدید تلاش می کنیم.



چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم
پزشکی کشور، مرداد سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شده و
کاروان ورزشی دختران دانشگاه علوم پزشکی شیراز، موفق شد تا با کسب امتیاز و مدال
های بی شمار، مقتدرانه جام قهرمانی این دوره را نیز، در دست بگیرد./103



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9863
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب